گیاهان چینی برای PKD و GFR 30
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گیاهان چینی برای PKD و GFR 30

گیاهان چینی برای PKD و GFR 30If PKD است که به خوبی کنترل نشود، سطح کراتینین خود را بالاتر و بالاتر و سطح GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) به طور فزاینده کم خواهد بود، که می تواند به ما بگوید از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه. اگر سطح GFR کاهش به 30، که می تواند بیماران مبتلا به گیاهان چینی کمک کند؟

همانطور که برای بیماران مبتلا به PKD با GFR 30، شرایط خود را در حال حاضر توسعه مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. این بدان معنی است که اگر درمان نشود، وضعیت به زودی ایجاد می شود مرحله 4 بیماری مزمن کلیه به معنی بیماران دیالیز یا پیوند کلیه در آینده نزدیک است. اگر شما می توانید گیاهان چینی کمک بیماران مبتلا به PKD با GFR 30 برای جلوگیری از ورود به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه؟

خب، در مورد اینکه آیا گیاهان چینی می تواند با دلیل باعث از دست دادن عملکرد کلیه کمک بستگی دارد. همانطور که همه ما می دانیم، PKD (PKD) یک نوع از بیماری ارثی است که با کیست های متعدد در کلیه رشد می کنند. در طول اعصار، کیست می توانید بزرگتر و بزرگتر می شوند، آنها به درجه خاصی رشد می کنند، آنها را از بافت های اطراف کلیه، که به تدریج باعث می شود که کلیه ها به ایسکمیک و anoxic ستم. با این حال، آن را دشوار است برای ما می دانیم که بهبود وضعیت کلیه هیپوکسیک ایسکمیک و کاهش کیست چیزی یک درمان واقعی برای PKD قادر به درمان است.

توسط گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون و حذف استاز خون، گیاهان چینی می تواند بیماران مبتلا به PKD به بهبود وضعیت هیپوکسیک ایسکمیک، کمک کند؛ در همین حال گیاهان چینی می تواند به اندازه کیست با افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش فعالیت از ترشح مایعات و کیست تفاوت تغییر در داخل و فشار در خارج از دیواره کیست کاهش سلول های پوشش. به منظور افزایش اثربخشی داروها و جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایجاد شده است. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده بیماران مبتلا به PKD تنها ماندن در تخت به آن را.

انتظار می رود که گیاهان چینی برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با GFR 30 به منظور بهبود سطح GFR و عملکرد کلیه، اما ممکن است تحت تأثیر عوامل زیادی. اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت یا ترک پیام، شما می توانید از طریق پست اجرا به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال کنید، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: